Στα 6 Βήματα…

Πυρ, πριν μας πάρουν φαλάγγι…

Αλήθεια, για που ετοιμάζει η Τουρκιά τόσες αποβατικές δυνάμεις;

Η γέφυρα M18 DSB τοποθετημένη. (WFEL)

Δύο Γέφυρες Ξηρής Υποστήριξης (DSB) της WFEL
για τον Τουρκικό Στρατό

27 Ιουλίου 2009

Τουρκική παραγγελία του 2008 για δύο Γέφυρες Ξηρής Υποστήριξης (Dry Support Bridge: DSB) Μ18 αποκαλύφθηκε πρόσφατα, με την παράδοση να προγραμματίζεται για το 2010. Η DSB είναι μη υποστηριζόμενη, μη ενισχυμένη γέφυρα του Στρατού των ΗΠΑ με πρωταρχική αποστολή την τοποθέτηση σε κύριες οδούς εφοδιασμού στα μετόπισθεν της μάχης επαφής, ενώ δευτερεύουσα αποστολή είναι να υποστηρίζει και να συντηρεί τον ρυθμό της επίθεσης, όταν υδάτινα και ξηρά κωλύματα υπερβαίνουν τις ικανότητες των μέσων γεφύρωσης εφόδου. Με την M18 DSB της βρετανικής Williams Fairey Engineering Ltd (WFEL), 8 στρατιώτες με μοναδικό όχημα καθέλκυσης μπορούν να γεφυρώσουν χάσμα 40m, ενώ το 2007 η Διοίκηση Αρμάτων και Αυτοκίνησης (TACOM) των ΗΠΑ ανέθεσε στην WFEL την ανάπτυξη έκδοσης 46m. Η Στρατιωτική Κατηγορία Φορτίου (MLC) της DSB είναι 80t για ερπυστριοφόρα (Τ) οχήματα και 100t για τροχοφόρα (W) στην περίπτωση των 40m και MLC80(T)/96(W) στα 46m. Η γέφυρα μπορεί να χρησιμοποιηθεί για χάσματα μεγαλύτερα των…

22m, σε βήματα των 6m. Το πλάτος της DSB είναι 4,3m. Η μονάδα M18 DSB των 40m αποτελείται από το όχημα καθέλκυσης Μ1975, 3 Κοινούς Μεταφορείς Γεφυρών και 4 ρυμουλκούμενα Μ1076 του Συστήματος Παλετοποιημένου Φορτίου (PLS).

Αξίζει να αναφερθεί πως στα μέσα Μαΐου 2003 η τότε Γενική Γραμματεία Οικονομικού Σχεδιασμού και Αμυντικών Επενδύσεων (ΓΓΟΣΑΕ) του ελληνικού Υπουργείου Εθνικής Άμυνας, απέστειλε προς υπογραφή στον Υπουργό την αρχική έγκριση προμήθειας 16 συλλογών κατηγορίας τηςΗ παραγγελία DSB του Τουρκικού Στρατού εντάσσεται κατά τα φαινόμενα σε ευρύτερο πρόγραμμα εκσυγχρονισμού και αναβάθμισης των μέσων γεφύρωσης, καθώς στις 27 Απριλίου 2009 η γερμανική Krauss-Maffei Wegmann (KMW) ανακοίνωσε πως οι κυβερνήσεις της Γερμανίας και της Τουρκίας συμφώνησαν τον προηγούμενο Νοέμβριο για την προμήθεια 36 γεφυροφόρων αρμάτων Leguan, με βάση το όχημα του άρματος Leopard 1. Το άρμα τοποθετεί γέφυρα εφόδου MLC 80 μήκους 26m εντός 5 λεπτών. Προηγουμένως, στις 30 Ιανουαρίου 2007 η τουρκική FNSS ανέλαβε σύμβαση για την προμήθεια τεσσάρων Κινητών Πλωτών Γεφυρών Εφόδου μήκους 150m έκαστη και μίας εκπαιδευτικής των 50m, σε 52 οχήματα 8×8 τύπου Pars. Κάθε τακτικό σύστημα θα περιλαμβάνει 12 οχήματα, ενώ το εκπαιδευτικό 4. Η υλοποίηση της σύμβασης αυτής βρίσκεται σε φάση κατασκευής πρωτοτύπου. DSB με προαίρεση για 16 ακόμη! Εντύπωση προκαλούσε τότε ο υπερβολικός όγκος της προμήθειας, η οποία πάντως ουδέποτε υλοποιήθηκε. Υποψηφιότητα έθεταν η DSB, η βρετανική Γέφυρα Γενικής Υποστήριξης (GSB) της τότε Alvis Vickers Bridging Systems και η γερμανική Eurobridge της Dornier.

ΠΗΓΗ: www.hellenicdefense.gr

Advertisements

August 12, 2009 - Posted by | Άμυνα

No comments yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: